Dr.Douglas tuffast i stan...

Nu börjar våran pluttis känna sig som hemma, han busar runt och lever rövare, man kan ju inte annat än att skratta åt honom ibland, vilken grejer han har för sig & sova är ju inte hans största problem iallafall, hans favorit ställe är under pallen som vi har till datorn och under stolarna i köket..

På kvällen kryper han upp i hans säng men efter ett tag slänger han sig pladask ner på golvet och somnar i den position som han hanmnar, hur go som helst..
Men inatt va han inte tröttast i stan direkt, halv 2 väckte han matte och husse och ville leka det va inte vad vi va sugna på mitt i natten, vi väntade ett tag för att se om han skulle ge sig - men icke !!
Det va bara för husse att klä på sig och gå ut med honom..

Eftersom Älsk har tagit ledigt i 2veckor så får han ta dom jobbiga passen på nätterna eftersom jag ska jobba, det känns inget vidare att jobba när man vet att mina favoritkillar ligger hemma och myser, snacka om att man är avundsjuk, jag vill ju också vara med och mysa såklart..

Han har varit jätteduktig va det gäller kissandet/bajsandet (Lite våran förtjänst också såklart;) det har hänt 1 olycka inne, jag skulle precis sätta på mig skorna och i samma veva ser jag att han är påväg att kissa, ropar till på älsk att han ska bära upp honom, men han fattar inte vad jag säger eftersom han pratar med våran kennelmamma Charina och berömmer hur duktig han är som inte gjort inne, i samma ögonblick som han säger det ser han framför sig att Douglas står och kissar då sa jag till honom - Jag sa ju åt dig att han skulle kissa varför plockade du inte upp honom
- Jaha va det det du menade fick jag tillbaka som svar.. Hehe det va roligt :)



Halsband är inte det skönaste våran pluttis vet, han blir helt tokig när han har fått på sig det, kravlar runt, kliar sig och piper, så kan man verkligen få sig ett gott skratt, så underbart söt är han, han vet inte riktigt hur han ska göra för att få av sig det, hoppar runt på 3ben medans det 4:dje benet är bakom örat på något konstigt sätt, när vi är ute med honom kan ju folk tro att han har brutit varenda ben i kroppen:) koppel har vi inte tränat med än tänkte att han skulle få vänja sig någorlunda vid halsbandet först..




Jag har världens bästa killar..                                                  ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

världens sötaste gullefjun =)

2009-05-19 @ 09:43:30
URL: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: Charina

Halloj på er :-)

Gud va kul att följa era upptåg på bloggen....ni har stans vackraste Douglas!

Ser fram emot att följa fortsättningen.

Kram Charina

2009-05-21 @ 16:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0