Jobbig natt..

igår kväll gick vi och la oss runt 22, riktigt skönt faktist, men vaknade vid 12 av att någon ville leka, inte riktigt vad jag va sugen på just då, men det va bara för älsk att knalla ut med honom, sen framåt halv 4 så började det igen, så det va bara att knalla upp då också, fast vi väntade in i det sista för att se om han skulle ge sig- men inte..
Jag kunde dock inte somna om igen så jag gick upp busade lite med pluttis innan jag skulle åka iväg till jobbet vid halv 7. Jag va inte direkt pigg idag, usch det va en riktigt seg och jobbig dag men det va bara att bita ihop, efter jobbet vill man ju bara hem eftersom man vet att världens goaste killar väntar på en där hemma:)




Douglas & Husse


När jag kom hem efter jobbet va det mycket mys med båda mina killar, dom är ju bara för goa, ligger i hallen och myser..
Vi har börjat öppna upp så han kan gå in i vardagsrummet ibland, han har fått syn på tvn och den är ju riktigt farlig - enligt honom själv, hör man att han skäller så vet man att det är Douglas som kollar på tv eller ser sig själv i spegeln..
Man lär känna varandra mer och mer för varje dag och det känns toppen, vi gör framsteg sakta men säkert..


Ikväll har vi varit hos älsk syster och hälsat på, dom har Douglas aldrig träffat förut så det skulle bli kul och se hur han betede sig mot nya människor, tidigare idag va Jimmy och hans son Leo förbi en sväng så va han lite avvaktande och osäker men hos hans syster släppte Douglas loss rejält, vi har aldrig sett honom så sprallig förut, han lekte järnet kan man säga, han fick en ny bästis och en ny leksak,  älsk syster Louise och Douglas fick väldigt bra kontakt, även hennes kille Tommy funkade det över förväntan bra, det va bara för husse&matte att sitta brevid och njuta av att han kunde slappna av och lita på människor som han inte hade träffa förut.. som sagt framsteg är alltid roligt att se:)





           Douglas & Louise                                                       Husse,Tommy,Ellinor,Alice & Douglas



Idag har Douglas kissat inne 2gånger, det va Husse som inte riktigt hann ut, han måste nog öva lite på att få på sig skorna snabbare.. Utöver husses misstag så är Douglas kalasduktig på att säga till när han vill ut och göra ifrån sig, husse är inte så uppmärksam alla gånger och vips så ligger det en kisspöl i köket...:)
Tyvärr kan jag inte vara med och stötta husse i hans jobb på dagarna eftersom jag själv är på jobbet, känns lite tråkigt men jag får ta igen den tiden på kvällarna när jag kommer hem.. Husse har absolut ingenting emot lite avlastning;)



Husse efter 1dags bus med Douglas - Helt utslagen i hallen ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

du måste ju godkänna kommenterarna så man ser vad folk skriver till er ;) hur många lsäare hade du sen igår? jag länkade iallafall haha, men nu är det ju långledigt, så du kan vara hemma i 4 dagar! skönt! vi kanske får komma och hälsa på i helgen?? PUSSS

2009-05-20 @ 09:04:24
URL: http://jonkiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0