Energi energi och åter energi

Det är precis vad våran lille prins har, full av energi hela honom och det måste ju vara ett bra tecken på att han börjar bli återställt efter det han varit med om..

Nu har vi kört lite sök med honom i vrdagsrummet så nu liggwer han som en padda i hallen och sover som ewn stock våran mysiga fina plutt, han är så underbar på alla sätt han går från klarhet till klarhet varje dag men sen finns det vissa dagar han är väldigt billig om man säger så haha men man ångrar sig efter ett tag när han är lugn och fin igen men så kommer det stunder man önskar att han bara kunde försvinna för ett tag och sen komma tillbaka när han har blivit lugn men om man tänker efter så vill man aldrig att dom ska förwvinna spelar ingen roll hur jobbiga dom är vissa stunder för dom fina stunderna tillsammans övervinner allt det andra :)

Igår va Douglas hos "mormor" morfar"  ( Min mamma och pappa) en sväng innan jag slutade jobbet så kom jag dit och allt va precis som vanligt jag sätter mig vid köksbordet och ska dricka lite kaffe, min mormor och morfar kommer på besök med mitt kusinbarn Felicia på knappt 2 år.. Douglas blir jätteglad och är underbar med felicia det va så jävla kul att se dom tillsammans eftersom hon är hundvan så blir hon inte reädd och sprallig när han kommer så det va ju bra. han låg ner och hon la sig brevid och började mysa han bryddde sig inte ett dugg om henne han bara låg där och njöt, jag blev så glad av att se det ;)
Sen efter en stund så hör jag hur min mamma skriker : Nae usch va fan är det här... haha
Mamma jobbar på cloetta och har köpt lite godis som min mormor och morfar skulle ha men påsen och lite av godiset och golvet va blött, hmm tänkte vi hur kan det vara blött där?!
JO förstår ni det är våran prins douglas som hade kissat där, haha
Jag vart helt chockad vafan han är ju rumsren han ska inte pissa inne men jo det hade han, kanske satte sitt revir där nu när han börjar bli könsmogen, haha lite kul tyckte vi allt att det var bara det inte händer så massor fler gånger ;)



Jag har varit dålig på att ta kort på sistone så det får bli ytterliggare en gammal bild på våran prins :)




Den där bilden är knappt en månad gammal och då fick han plats i sin bia bädd men det kan jag tala om för er att nu får han verkligen INTE plats i den, haha





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig stund med er å lillprins Bus!!

2009-11-15 @ 20:24:23
Postat av: kicki

...var jag som skrev inlägget!!

2009-11-15 @ 20:25:25
URL: http://gammtackan .blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0