Långpromenad..

Imorse steg jag upp tidigit, killen skulle iväg och jobba kl9 så han åkte runt halv och så märkte jag att douglas inte alls ville sova längre så vi åkte iväg och gick en långpromenad istället så vi är nyss hemkomna, inte lika skönt väder ute idag det blåste som bara den men det va ändå skönt att vara uppe skapligt, annars brukar man ju vakna vid det här tiden, hehe :P

Douglas har varit underbar idag, igår med för den delen så nu tycker vi om honom idag, haha nej då skämta bara vi tycker alltid om honom det är bara ibland amn känner att han är ett hopplöst fall men så kommer vissa stunder han är världen goaste & dom stunderna får man ta vara på..

Har han varit riktigt kelsjuk nu en tid och det är hur mysigt som helst man vill ju knappt sluta kela med honom ibland, min prilleprins :P

Vi passade även på att träna enhel del när vi va ute och gick förut, kastade boll så va han tvungen att komma tillbaka till mig och lägga den i min hans och det gick galant, körde även sitt,ligg, stå övningar och dom satt klockrent han är även jätte duktig på kommandot stanna som jag tränar när jag kastar iväg bollen..

Vi tränade kommandot "pang" när han va liten bara för skoj och det har vi börjat träna mer och mer nu och den sitter ju som handen i handsken, om han står upp och man klappar honom sen säger man bara pang då lägger han sig automatiskt på sidan så då blir det mys. Utnyttjar det nu faktist, att när jag säger pang så ska han ligga på sidan och då blir det gos och kli på magen vilket han inte riktigt har tyckt om förut men nu går det jättebra så lite framsteg har det blivit med vissa saker och det är ju kul..


    

   


  


Kommentarer
Postat av: cicci med familjen

Hej

Oj så fin han börjar bli, och nu börjar bakdelen se mycket fin ut! BRA Jobbat till er!

Hoppas allt är toppen med er alla tre?

När kommer ni ta in han för Ad Hd?

Kram cicci

2010-04-27 @ 09:45:58
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0