Blogg - Awards

Blogg-awards

Har fått denna Blogg-award av Kicki

Detta innebär att jag ska nu berätta 7 saker om MIG SJÄLV och att jag sedan ska skicka den vidare till  andra bloggare som jag tycker om..

7 saker om mig själv som ni kanske inte visste:


1. Jag va väldigt mörkrädd när jag va mindre och sov aldrig med lampan släckt
( Tycker fortfarande inte om mörker men nu kan jag iallafall släcka lampan )

2. Jag fick en kanin av mina föräldrar när jag va 6år som hette 20 olika namn på minde än 1 år men den dog med namnet Ninne

3. Jag har varit med i Östötalaget i Fotboll Handboll & Innebandy. Jag gick vidare till elitläger i halmstad som fotbollsmålvakt men tackade nej och började som utespelare istället.Jag va med i Östgötalaget med 85orna i innebandy. Handboll slutade jag med för fotbollen och innebandyn tog för mycket tid.

4. Jag spelade 7 olika sport samtigit, Innebandy, fotboll, handboll, pingis, badminton, friidrott & gymnastik det blev att man tränade nästan 2 gånger om dagen..

 5.  När jag va tolv år spelade jag badminton final med min bästa kompis Lindsey. Tävlingen va egentligen för 15 åringar men vi va så duktiga så vi fick vara med, Hon vann & jag kom 2:a

6. Folk säger att jag är vänsterhänt men är det bara för att jag skriver med vänster? jag kastar boll med höger, sparkar boll med höger, klipper med vänster, spelar tennis med vänster kastar pil med höger hm.. vet inte riktigt vad jag är?!

 7. Min riktigt hårfärg är egentligen blon & då menar jag verkligen ljus blond chaha

Jag vill gärna ge Awarden till följande:
Liinzan, Johanna, Fia källberg, Hanna. J

Kommentarer
Postat av: Sofia

hihihiih tusen tack, det va svårt att komma på 7 men ja hoppas mina svar duger.. :)



Hoppas allt e bra med er...



Kram på dig

2010-02-10 @ 15:45:11
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Kicki

....en utmaning till Fia!!!

2010-02-11 @ 16:20:40
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Kicki

FFFFFIIIIIIAAAAAA!!!!! =P

2010-02-18 @ 09:01:55
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0