Kiiiickiii

Dags för uppdatering igen skulle jag tro, hehe. Det är bra att kicki skriver en liten kommentar när hon tycker att det har gått för lång tid, hon behöver inte skriva mycket det räcker bara med fiiia så förstår jag att nu är det dags ;)

Hon har skaffat sig en liten plutt, och en liten plutt med andra ord betyder en valp. Hennes tik Annie fick ju valpar för ett tag sedan och kicki behöll en av dessa juveler, en till tik som heter Nova.. mysigt, vi ska eventuellt träffa dom senare idag, kommer bli helt fast så mysigt med valp men kanske inte lika trevligt nu när vädret är helt värdelöst, men snart är det vår och det tror jag att alla hundägare ser fram emot det gör iallafall vi :)

Douglas är snart 1 år usch vad tiden går fort, känns som att det inte alls va länge sen vi fick hem honom, ändå skillnaden är att han är lite större nu än då och är rumsren, hehe.
Douglas är en klass för sig, en väldigt speciell hund som ibladn kan vara lite svår att förstå sig på men vi ger inte upp vi försöker och utmanar vissa öden och vi ber om hjälp, men inget har hjälp speciellt mycket och vi har enhel del saker vi skulle vilja få svar på, vad man ska gör med vissa saker eller inte göra.. Vi gör så gott vi kan och så får vi se hur det går, han är i grund och botten en väldigt trevlig hund tycker vi, charmig på sitt egna lilla sätt, hehe :)

Johanna och douglas


Våran lilla knähudn, han kryper gärna upp i knät när man säger till trots att han inte får plats ;)


Idag har jag och douglas varit ute och pulsat i snös, han blir helt tokig när det bli lite djupare, så får han spunk och springer och hoppas som en tok, visserligen tycker jag det är ganska kul också men bara ett tag för det är så jävla jobbbigt att springa i hög snö så jag brukar släppa honom lös så han på springa runt själva, jag hittade även en bra backe idag med mycket snö som vi sprang upp och ner för, upp ick han bra mig och neråt så rullade jag ner, haha men kul att vi iallafall - Douglas och jag :)
Nu ligger vi som två utslagna paddor på madrassen och hallen och ska ta igen oss lite..







Klickbara bilder

Avslutar med en väldigt fin nalle som jag själv har klätt, det är Pekkas nalle som han har haft sen han va liten, pekka säger att jag är skendräktig för att jag håller på att köper massor med bebiskläder men kan inte rå för det för jag tycker att dom är så små och söta, hehe..


Kommentarer
Postat av: Kicki

heeeeja Fia!!!

Du e lydig du!! =P

Ja vi får hoppas att ni dyker över idag, men ta de försiktigt i trafiken!!!

2010-02-20 @ 13:29:40
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Lindsey

Sicka mysiga bilder :) <3

saknar dig!

Vi kommer ner i början av mars!!

ringer dig nån dag i veckan!

puss

2010-02-20 @ 16:47:20
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0