Uppdatering

Jag vet jag vet, usch jag är verkligen jätte dålig på att skriva, vet inte riktigt vad jag ska skriva heller det händer inte så mycket just nu mer än att det snöar och snöar och snöar.. Douglas gillar förvisso snön så det är ju inte så tråkigt men det är förbannat kallt, specviellt när det va runt 20 minusgrader då är det verkligen inte roligt att vara hundägare.. Peter ringde mig på jobbet och sa att min hund vill gå ut, haha det va precis när snön började komma.. Ja vad säger man, karlar karlar.. ;)

Hemma hos oss är allt som vanligt nästan, vi tränar enhel del med douglas och det går framåt för varje dag så det är roligt att se framsteg.
Nu längtar vi till våren så vi kan börja kurs och sen börja träna ännu mer för vi vill ju gå lydnad med honom självklart :)


Här kommer lite bilder på mina underbara killar:

Douglas älskar tvätt och speciellt strumpor





 Douglas och kompisen joppe

 Douglas med sitt "lilla" ben


Det va väl allt från denna gång så nu får vi se när vi hörs nästa gång igen, antagligen när kicki har tröttnat på att kolla min blogg månad in och månad ut och ingenting händer så hon till slut skickar en kommentar, hehe
Förövrigt så är vi väldigt avunsjuka på henne för hon ska få hem en pluttis en liten valp mmm så himla gosigt och mysigt ja vad ska man säga, underbart helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: Kicki

haha...skrev min kommentar under förra inlägget

2010-02-04 @ 08:32:26
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Anonym

va kul då hör jag av mig innan... el ber mamma göra de:D

ja ska träna 2h för anders Svensson på lördagen när jag e i stan:D ska bli svin kul!

2010-02-05 @ 10:23:35
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja mamma har koll hon:D hehe.

2010-02-05 @ 16:41:02
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Kicki

en blogg award väntar på dig på min blogg

2010-02-06 @ 14:00:01
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0