6 människor och 2 huliganer

oj oj oj säger jag bara, så bra det går med douglas och svea tillsammans, nu är det jag syster, bror och hans tjej mamma och pappa + douglas och svea,  husvagnen. det går över förväntan riktigt riktigt bra fakist, kul som fasiken alltså :)
svea och douglas har varit ue och lekt lösa med varandra så nu är dom riktigt trötta, ligger utslagna ¨på golvet, men ibland när den ena vaknar så busas det lite men det får dom inte göra inomhus för det blir lite för stimigt då tycker vi, men dom sköter sig jättebra så vi får se hur det går första natten..

här regnar det, inget kul alls, man vill knappt gå ut och rasta hundarna för det luktar skit efter dom och så är det inte kul med blöt hund heller, men vad görman inte när man är på campng, vi stormtrivs iallafall..

det ska va husvagn.. lallallalaaaaaa

kan tyvärr inte lägga upp några bilder för har kabeln hemma men det får bli när jag kommer hem

Tänker en hel del på min kille där hemma faktist, vi har ju aldrig varit ifrån varandra mer än 1 dygn på 3 år så finns är det lite ensamt när man ska gå och lägga sig. man är ju van att ligga tryggt i hansfamn men jag klrar min rätt så bra ändå, har ju syster som finns här och ställer upp för mig - ALLTID :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0