Hemma igen

ja då ärman hemma igen,vart ingen lyckad semester kan ma ju inte påstå, usch. Va på Öland i nästan 2 veckor och vi hade sol 3 dagar, men men det är väl bara att acceptera att det är svensk jävla skit sommar.. vi va tvugna att lämna öland böda sand 1 dag tidigare pga att vi fick översvämning i förtältet så halv 5 på morgonen började pappa att packa ihop förtältet i spöregn, det bara vvräkte ner, fattar inte att det aldrig tar slut, sen va vi färdiga för hemfärd vid 11 nånon gång tror jag, skiter i vilket. nu är jag äntlien hemma igen & douglas har legat som en padda ett bra tag, vi är precis hemkomna från timmes morgon promenad, husse är iväg på svensexa och komer inte hem förrens ikväll/natt någon gång vi har lite egen tid jag och douglas, haha.

En väldigt god vän till mig nämlien jonkiees johanna johansson drar till turkiet idag, inte ett dugg avundsjuk:P
jag vill me till solen, vet ej hur det känns att ligga i solen har glömt hur det va haha, men just nu räcker inte pengarna till riktigt eftersom vi precis har köpt ett hus och det kostar ju endel :P men vi är sugna så efter nyår är det inte helt omöjligt att vi drar iväg någon stans, ska bara hitta ågon som vill ta hand om huliganen åt oss, tror jag vet redan nu vem som tar det ansvaret, jo min kära syster brukar inte tacka nej till dig, hon är tuff och gillar utmaningar.. kan bli thailand 2 veckor men inget ärbestämt ännu..

Om 1 vecka sitter vi i bilden påväg till gnarp och ska sova hos våran kennelmamma, tror jag iallafall :S hehe vi ska nämligen göra MH-test på douglas och vi ska vara i sundsvall klockan 13 på söndag och varken jag eller peter är speciellt sugna på att åka klockan 6 hemmifrån på  morgonen så våran kära kennelmamma erbjöd att vi kunde komma dagen innan och sova hos henne så så får det bli, har inte pratat något mer om det men kan ju hoppas att det blir så. ska bli kul att se vad resultaten blir på honom eftersom han är aninge speciell av sig, men det ska nog gå bra han är nog garanterat inte den knäppaste hunden domhaft där, får vi hoppas iallafall haha :)

väntar med spänning från röngen också men det skriver jag inte om idag.. är inte säker än och vill inte skriva något om det inte stämmer, men vissa förändringar har dom sett men dock ejhur allvarligt, som sagt åter kommer med resultaten på höft och röntgen..


kan tyvärr inte lägga upp någon bild från öland än heller eftersom våran dator är paj, så vi har en laptop som vi lånat av en kompis å ska sätta in bilderna en annan dag så får ni se hur mysigt vihar haft det, tror carina kennelmamma kommer bli lite tårögd när hon får se hur fin dougla är, tyckte du han va lik hoffa i vintras ska du se hur lik han är nu, kan skicka separata till dig via mejlen sen när jag lagt in bilderna :)


ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0