jävla regn

fy fan hur jävla mycket ska de regna egentligen? hatar skiten, visst det kan regna lite grann men vafan 2 jävla dygn är väl inte normalt, folk ligger och flyter i vattenpölarna, dom har fått slanga massa vatten så vissa inte ska få översvämning, vi har en stor vattenpöl utanför förtältet precis så vi får hoppas att det inte fortsätter för då blir det översvämning här också precis som förra året. 

det bara vräker ner och fan så irriterad man bli, kan det inte bl uppehåll i några minuter åtminstonde så douglas kan få bajsa, han vägrar bajsa när det regnar, han går inte i några vattenpölar eller i blött gräs, när vi är ute och går så vill han bajsa han sätter sig lite men reser på sig direkt för at det regnar, vi har varit ute i flera omgångar och minst 20minuter varje gång men han vägrar att bajsa, och han kan ju inte vara lugn i förtältet heller vilket man kan förstå om man är jättebajs nödig men vafan ska man göra?!
usch hatar regn, kan ju inte göra någontong, sitter i förtältet dricker en öl snackar lite och spelar kort och yatzy men hur kul är det i längden?

det får gärna sluta regna snart så man iallafall kan vara ute. men det kommer väl regna ytterliggare några dagar så det är väl bara att acceptera detta att det är så det ska vara - SVENSK SOMMAR...

får bädda ner mig och kolla på någon film, har ju endel med mig som tur är..


nu har jag skämt bort er med massor med inlägg det är ni ínte riktigt vana vid, haha
men det finns ju inte så mycket att göra för tillfället, får stta vid datorn och blogga lite..


nu ska jag krypa ner under täcket och vila lite och hoppas regnet har slutat när jag vaknar om några timmar... ciao ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0