Premiär badat..

Har ju skrivit endel om att douglas nästan badar och att han borde simma när som helst, den dagen har kommit, min systser & jag tog med oss douglas så han skulle få svalka sig lite i vattnet i veckan, hon tog med sig bikini och simmar ut och vips så simmade douglas efter och  ville knappt gå upp ur vattnet, hehe så skönt att han tycker det är roligt..

Idag va jag och älsk med douglas en sväng i skogen vid vattnet så han fick bada lite och även jag pssade på att sola fan det blir ju ingenting nu när man är i huset inomhus hela tiden, man ser alla andra är bruna och fina så kommer jag och älsk kritvita, nae inte lika kul kanske.. jag badade förövrigt också, kors i taget, men det tog ungefär en halv timme eftersom jag måste gå i bitvis, haha först fötterna sen vaderna sen knäna sen midjan sen brösten och sen till halsen och det kan ju ta ett tag om man säger så :)
Vi passade även på att tvätta douglas när vi ändå va i farten så nu är han ren och fin..

igår va vi ett gång hemma hos oss, jag bror älsk johanna och micka, drack lite och hade det trevligt, douglas skötte sig hur galant som helst, han vill ju alltid vara md och helst i mitten haha och lägger sig på ryggen och rullar runt, skit mysigt har han blivit..
Det känns skönt att man ser framsteg hela tiden, vissa dagar är ju bättre än andra visserligen men det är sånt man får ta, vi kämpar vidare och så småningom kanbske alla dagar är skitbra :)

Har tyvärr inte s många nya bilder att komma med eftersom kameran är i huset..

nu ska jag gosa med min lille prins på balkongen, ha det så bra i solen allesammans ;)


Kommentarer
Postat av: Kicki

...här packar vi å kör grejjer, tjejjerna mår inte alls bra av värmen så de blir korta turer på dagarna...känner mig som en drängt katt just nu, har packat upp tio kartonger i lgh i Bestorp...så nu blir de en kalldusch å sen blir de mer packning...ha de bäst i värmen!!...å du jag e inte heller brun...bara en snygg bonnabränna!! =P

2010-07-03 @ 16:33:58
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hur har ni de i värmen??...vi håller på med de sista inför flytten på lördag...varmt värre så de blir bad för tjejjerna på kvällarna å till å med jag hoppade i igår vilket resulterade i att jag fick åka i blöta kläder hem då tjejjerna sprang upp på land å skakade av sig allt vatten på mina kläder=P

2010-07-12 @ 14:34:36
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0