Fotomodell..

Jajjemän allihopp & som jag gjorde det, haha ( läs Douglas gjorde )

Idag har vi varit hos Camilla heela dagen & det har varit en riktigt trevligt förmiddag/eftermiddag.
Jag karro sussie pekka och douglas åkte dit runt 11 va vi nog där, karro skulle fota sig oså och då vart jag också lite sugen och tänkte att vafan något kort måste väl ändå bli bra, haha ås vi tog med oss douglas också. Camilla har 3st undar och det gick hur bra som helst med dom allihop.. en islänsk fårhund tror jag det är sen golden och en engelsk bulldog, Doguglas tykcte dock att engelska bulldog va farligast så han gömde sig bakom mig haha.. men kul att se att det går bra ändå..

Karro och jag blev fotatde att Camillas kille Rikard, själva och med varandra sen tog vi även med hundarna i bilden, den engelska bulldogen fick posera med sitt underbett också, haha så jävla söt jag är helst galen i såna hundar, hur coola som helst, sen va det Douglas tur & det gick hur bra som helst det också, en riktigt fotomodell är han, så fort kameran är framme så vet han att han ska vara stilla och kolla där jag pekar, haha tålamodet på honom va bättre än vad jag trodde faktist.. wiiiieee

Så fort rikard har fixat lite med bilderna så ska vi ta ut några stycken och göra tavla av det, snyggt att ha typ canvas tavla med en bild på våran huligan på så får hoppas att vi hittar något snyggt kort iallafall..

Mina herrar låg och vilade lite förut, först busde som så man trodde att dom hade ihjäl varandra haha sen helt plötsligt vart det tyst och då slumrade dom visst till båda två helt utslagna på rygg så då va jag ju bara tvungen att ta kort på dom,  ena bilden är på öland förra sommaren och den andra är från idag, samma ställning men det finns dock en liten ändring - STORLEKEN och då menar jag inte på Peter utan på douglas, haha

     



Jag & Douglas

Jag hittar ungefär lika dana bilder på mig och douglas nu och då.. en är från i sommras på öland och en är från förra veckan..

  


Idag har Douglas varit på stålande humör, inte så mycket morrande så det är skönt, nu har han varit en liten skelgris faktist det är inte alltid han är det ska jag säga er. han är lite från dag till dag våran huligan..

Husse och douglas är ute på en promenix just nu och snart är dom hemma då ska vi dricka lite grogg och öl och eventuellt lira lite poker.. ha en fortsatt underbar helg allihopp för det ska iallafall vi ha :)




Ni tror säkert att jag skulle evsluta med denna bild, men faktiist inte idag, tänkte avsluta med en annan bild, haha. Enledningen till att bilderna är lite suddiga är att jag tog med min kamera och då slog blixten på hans utrustning eller vad man ska säga, det va paraplyer och sånt när vi fotografera så den snodde min blixt, haha men det får duga iallafall..



Coolaste Sally med Camilla och Karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0