Grattis Huliganen på 1-års dagen :)

Ja kan ni tänka er, det har redan gått 1 år sedan, vi har haft huliganen i 10månader, herregud tiden springer verkligen iväg :)

Snart är det dax för röntgen och sedan MH ska bli spännande och se hur det kommer se ut, röntgen hoppas vi verkligen att det går bra Mh vet jag faktist inte hur han kommer reagera så det ska bli oerhört kul :)
Vi har fortfarande inte bestämt än om vi ska upp till Charina i Gnarp eller om vi fixar det gå eget håll, själv tycker jag det vore hur kul som helst att se alla kullsysken och att vi gör MH ihop så vi får se hur det blir med den saken ;)

Snart kommer mina små älsklingar hem från jobbet så då ska pussa på dom båda två men mest på den fyrbenta vare sig han vill eller inte, haha.

Senare kommer mamma pappa och syster förmodligen också på en fika, Douglas är ju deras favorit, morfars bästis och mosters "mumme" ja det är ett smek som hon har gett Douglas hon säger "mumme" med bäbis röst typ, haha


Nu hörs jag mina två älsklingar i trappan så ska gå ut och fortsätta med maten.

Grattis Till alla i Rödegården D-kull många Kramar från Douglas med familj

 

Douglas favoritplats på madrassen framför datorn som husse och matte brukar ligga på när dom ser på film :)

Kommentarer
Postat av: Kicki

...GRATTIS Hulliganen!!!....NU får vi försöka å ses nån helg framöver...Nova e ju stora damen på snart 13 v å dryga 12 kg...finns en hel del motor i kroketiiilen men hon e jätteduktig...kör lite klickerträning med henne som har funkat jättebra!!

2010-03-19 @ 12:52:18
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis i efterskott STORA D =D

2010-03-19 @ 20:36:02
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: IT'S ALL ABOUT JOHANNA

grattis i efterskott dogge :)

2010-03-20 @ 14:12:00
URL: http://jonkiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0