Mars

Helts sjukt vad tiden går fort, känns som att den bara har sprungigt iväg, tyckte inte det va alls länge sedan vi vart intresserade av att skffa hund, vi va och kolla på lite olika kennlar för att vara säkra på att vi tog från seriösa osv. och bara det tog ju några månader och den första hanen vi skulle ta dog så då fick vi leta efter en annan kennel som verkade seriös och bra.. Känns som att vi hälsade på charina i Gnarp för bara någon månad sedan när valparna bara va 1 vecka gammal, känns som att jag och Peter satt på tåget dit upp nyss men när jag tänker efter så minns jag mest den dagen när vi satte oss i bilen och skulle hämta hem honom, våran lille plutt eller gangstern som Kicki kallar honom, hehe ;)
Våran "lilla" blir snart 1 år, shit vart har tiden tagit vägen egentligen. & växer gör han också minsann..


   

Ja tittar man på bilder så ser man verkligen en förändring att tiden måste rusat iväg, för vuxit har han allt sen vi fick hem honom ;)


Hittade en bild på Douglas precis när han är kanske 10V och ligger på våran soffkudde så jag va bara tvungen att ta ett kort på honom nu när han "ligger" på samma kudde, kan knappt förstå att han har varit sådär liten & att han är såhär stor nu..


        


Samma hund samma kudde dock en samma storlek :)


Kommentarer
Postat av: Kicki

nej de känns inte alls längesen den lille kom till er...det har hänt mycket under den här tiden, men en olycksfågel har han varit den stackarn...hoppas vi ses snart...Nova väger 10 kg å e 11 v snart...sååå håll i hatten Douglas här kommer ännu en stoooor liten rottis att finnas kring dina ben å busa!!...ha de gott så hörs vi snart!! kramiz

2010-03-06 @ 07:53:44
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: mia

Hej

Kom av en händelse in på din blogg då jag sökte på min son Douglas blogg.Vi förlorade vår underbara rottishane i okt då 13år!Om du vill ha lite svar på något du funderar över hör av dig.Det är en tuff ras Mvh/Mia ps douglas är jättefin ds

2010-03-06 @ 19:59:37
Postat av: cicci med familjen

Ja du tiden går och man hinner knappt med i bland!

Söt är han på varje bild eran herre!

Mvh cicci

2010-03-08 @ 14:29:56
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0