morr morr morr

är så jävla trött på detta morrande ständigt dag in och dag ut, ingenting hjälper ju vi provar fan allting men ingenting händer, han är verkligen från dag till dag, vissa dagar är han hur underbars om helst, vissa dagar vet man inte vad man ska göra med honom. Vi har provat i stort sätt alla metoder men ingenting verkar ju hjälpa det minsta, man ser ingen framgång nåognstans, ibland undrar man vad det är för fel på honom, att allt inte riktigt står rätt till, på ett sätt skulle det ju underlätt så man vet att något är fel där inne.

Usch.. morr morr.. överallt hela tiden, morr morr.. vi har fått massor med tips och vi provar oss fram men nej nej ingenting blir bättring.

när man klappar honom - morr
när man pratar med honom - morr
koplett på/av -  morr
torka sig efter vi varit ute - morr
ibland när man säger, sit(ligg(vacker tass - MORR

det bara bubblar i mun på honom och så morr så klart.. 

Idag naffs i armen för han inte fick som han ville, jag skulle ta en leksak från honom - som annars aldrig brukar vara några problem, jag bytte med godis ( som aldrig behövs förut)  för att få den, så tog jag den från honom varav det blev att han hoppade på mig för att ta den, då drog jag ner honom med hjälp av kopplet och sa nej då morrade han och naffsade mig i armen..

Vad är felet ?!



Negativt inlägg jag vet, idag är ingen bra dag, usch usch.. bara att ta nya tag och hoppas att det blir bättre, men kanske är det så att det ska börja nu, eller vadå börja såhär har han varit sen vi fick hem honom i stort sett, alltid något problem, hm..
men vi är absolut inga som ger upp, vi frågar runt och tar råd och vi har lyckats väldigt bra med honom, vi får mycket beröm så vad är felet, på oss eller honom?
 vad gör vi för fel isåfall? han har haft detta beteende sen han va 5-6 månader kanske, så får väl hoppas att det går över när han landar någon gång vid 2½års ålder :P



Kastrering, ja det funderar vi på..


Kommentarer
Postat av: cicci med familjen

Hej på er där nere!

Ja vissa dagar känns det så mycket mer än andra, att ta bollarna på han kan ju hjälpa, men då måste det göras nu eller så snart som ni kan, finns ju också kemisk kastrering som ni först han pröva, inte lika dyrt som att ta bollarna på han... men den håller bara tro jag 6 månader åt gången!

Håll ut ni kommer snart på hur ni ska hantera lill killen ;)

När gör ni Ad Hd på han då?

Kram Cicci

2010-04-13 @ 23:12:42
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0