Nya dag..

ja gårdagen va ju inte mycket att hänga i julgranen, usch för den, som tur är så är det en ny dag nu och den har varit mycket bättre, hämtade douglas på pekkas jobb,hälsade på honom och satte mig ner, han gick fram till mig och satte sig han också, jag klappade honom och det bästa av allt inte ett enda morr kom det, inte ens en tendens till morr, super skönt så jag fortsatte klappa, och när jag slutade så tryckte han sig intill mig och ville ha mer, det är ju såna stunden man vekrligen vill klappa, så jag gjorde det lite till sen va jag nöjd, och det gick super bra :)

Idag när vi kom hem så gick vi en promenad, jag kastade lite boll till honom så han fick springa av sig lite, så kom det fram en mamma med sin lille son på kanske 2 år och ville hälsa, ja visst tänkte jag det är inga problem, den pojken älskade tydligen hundar och mamman tyckte att douglas va jätte fin, pojken skrek och viftade lite med vanten, douglas gick fram och slickade honom i ansiktet sen gick han iväg, pojken hoppade och skrek lite grann för han ville att douglas skulle komma ( shit tänkte jag, bara inte douglas få dampet nu och ska busa upp honom eller hoppa) men icke sa nicke han brydde sig inte ens, han tittade bara på honom gick fram och satte sig så pojken kunde klappa, så gav jag pojken en godis som han fick ge till douglas och det gick hur bra som helst, vart riktigt stolt över min huligan faktist, mamman tyckte douglas va så lugn och fin :P
Vad har igentligen barn och hundar gemensamt?
ifall douglas och jag busar och han leker gärnet så biter han och drar i sin tross, men så fort en unge kommer så bli han jätte lugn, dock är inte alla hundar så vissa tycker ju inte ens om barn, men douglas verkar inte ha några problem alls med det & det känns verkligen tryggt för framtiden, för man vet ju aldrig, någon dag ska väl vi också ha barn ;)



Trevligt helg på er allesammans..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer t linköping den 31 på kvällen och åker hem den 6e på em runt 13 tiden.

Kul o ses =)

Du får ha d toppen kul på kryssningen! :D

2010-03-28 @ 10:43:06
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja d finns ju en tendens att d blir mycke dricka... ja ska på 40h 24-26april 100% partykryss de blir någe de... fasar nästan för det. haha

2010-03-28 @ 12:23:18
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: sara & Lusse

Hej! Hittade eran blogg av en slump:) Vilken fin rottiskille ni har! Jag har själv en på precis3år fyllda..Det är ju väldans mycket jobb me dom..men för de mesta e de ju kul!:) Du skrev att ni kör en del sök..vad är de för typ av sök? Jag kör ju mest lydnad men min kille gillar oxå sök & de e ju kul att göra nåt nytt;)

MVH Sara & LP1Mosebackes Amiral-Lucifer

2010-04-04 @ 16:29:00
URL: http://sarabroms.blogspot.com
Postat av: sara & Lusse

Hej! Hittade er blogg av en slump!:) försökt kommentera men de verkade inte funka..får se om de går nu:) Vilken fin rottiskille ni har! Jag har själv en på precis 3år.. va e de för sök ni kör? Jag kör mest lydnad..kul att testa nåt annat & min kille verkar gilla sök!:)

MVH Sara & "Lusse"

2010-04-04 @ 21:32:50
URL: http://sarabroms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0