Måndag

ny vecka med nya möjligheter, usch känner mig bara allmänt seg i både kropp och själ, trött på allt och har ingen ork att göra någonting heller, slutar halv 12 nu för tiden vilket känns riktigt skönt, då tar jag med mig douglas till stallet och knallar omkring i några timmar, skönt som fasiken är det, det blir bättre och bättre med hästarna också, men han vill gärna gå bakom och nosa dom i stjärten och gör dom för hastiga rörelser så skäller han ut dom, haha. men annars går det bra, han pussade på syrrans häst förra veckan,. den är så van vid hundar så det gör inget om han ä'r bakom den men vi tränar på att han inte ska gå bakom och det funkar faktist bra :) skönt att promenera ihop med hästen och ännu bättre blir det i sommar då kanske syster kan rida och douglas springer brevid, gud vad härligt syrran skulle tycka det va, så träning träning :P

tittade på lite bilder på datorn och hittade bilder från Öland förra året och året innan det, har tagit bild på douglas med sin rosa väldigt manliga boll, känns så konstigt att se att han vuxit så dant :)



och så lägger jag upp två till bilder på när jag och douglas ligger i solsängen första året och när jag syster och douglas ligger där andra året :)






avslutar med en bild på douglas och svea i förtältet under bordet i sommras.




Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Hej de va inte igår. Allt bra med er?

Vikken sötis Fralla<3

Luzzas bästa vänner förutom Tilda är just en Fralla valå på 4mån ser precis likadan ut som Svea i färgerna.



Ha de bra kram Lina o 4 benta

2011-02-20 @ 01:58:16
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0