Nytt år..

jajjemän redan 2011 och 2010 gick ju förjävla fort måste jag säga, skönt att douglas inte är ett dugg skotträdd det enda han  gjorde när det smällde som värst va att skälla någongång och ställde sig vid dörren för han trodde någon kom, haha :)

Dogge dogge, han röjer varje dag i snön, som kicki skrev inget dåligt väder så man får väl klä sig därefter, har införskaffat vinsterskor nu va inte så skönt i gymnastikskor när det va -30 ute så nu fryser jag iallafall inte om fötterna, idag har douglas jag mamma och syster röjt på kanal banken i någon timme, mycket snö och jävligt jobbigt att gå men på med termobyxerna och gå, douglas löpte som vanligt och han gillar det, följer efter ett och annat spår men han sticker aldrig, mycket skönt, han är alltid lös förutom när det kommer någon annan hund eller så då kopplar vi honom och ropar intill oss honom om det kommer någon annan människa, inte roligt om någon är hundrädd och han skulle springa fram..

han ligger som en utslagen fisk på golvet, skönt för han. Tog bilder på han idag när han stod i köket när jag lagade mat, snygg bubbler va, tror han va aningen sugen på det jag lagade ;) och ja det är samma hund, han ser ut som en valp på första och osm hundra år på den andra, haha




Va med syster i stallet för någon dag sedan och sprang med douglas sen när vi skulle fix det sista så fick han hoppa in i bilen så länge tills vi va klara, och när vi kommer ut så sitter han i baksätet såhär:


 

Ja man kan väl inget annat än skratta åt honom, hur han har klättar över vet jag inte men vart väldigt full i skratt när jag hoppasde in i bilen och han sitter sådär :P

 

Det va allt för nu, kanske dröjer det någon månad till vem vet, ta hand om er :)


Kommentarer
Postat av: Kicki

...söt han e då!!L

Nu e Annies öroninflamationer över men drog på sig urinvägsinfektion ist...Nova mår rätt bra nu men vi funderar starkt på en kastrering av henne...hon e liite väl stor i sin kostym å de blir bara jobbigt för oss alla å ha en sån kaxpropp i familjen

2011-01-07 @ 10:53:22
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Lindsey

där har du min nya blogg :)

http://www.bloggparken.se/wwwLexxiiebloggparkense


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0