2år :)

Jajjemän igår fyllde rödegårdens D-kull 2år. shit vad tiden har gått fort. Douglas fick en underbar fördelsedag iallafall det började med att husse va ute morgonsvängen med honom i 40minuter ungefär så har fick springa av sig rejält i snön som han tycker är så himla roligt, sen när jag kom hem efter jobbet satte jag på mig termobyxorna och gav mig ut i snön med douglas vi va ute i nästan 2 timmar och röjde, haha jag hade minst lika roligt som douglas. jag försökte bygga en snögubbe men ås fort det va en boll så va douglas där och hoppade rätt in i den, haha
annars vart det ganska lugnt igår..

måste bara berätta om en pinsam händelse. mamma och pappa undrade när douglas vart 2år, jag svarade att det blir han den 13mars, så på morgonkvisten den 13mars så kommer mamma in och sjunger för douglas och så får han ett stort ben på födelsedagen, men sen tyckte jag inte att det stämde riktigt, va det verklkigen den 13, haha nej det va det ju inte, det va den 13 som vi hämtade hem honom men han fyller den 18, oj då fel det kan bli och vad vi skämdes men men det är sånt som händer, eller ? ;)


idag va jag uppe med tuppen, vaknade halv 9 och va hur pigg som helst, satte på en maskin med tvätt innan jag gick ner och bryggde lite kaffe, sen ut med douglas och vad skönt att snön   ligger kvar, va ute i kanske 30 minuter men det räckte för oss båda tror jag, kastade snö och luffsade på som fasiken i snön, skönt att vi har en stor gräsmatta precis utanför huset precis så  det är ju kanon :P nu ligger husse och douglas i soffan och myser vilket dom gör helt rätt i, jg ska nog gå ner och göra dom sällskap..

ha det så bra alla och ett extra stort grattis till D-kullen som fyllde år igår :)


Kommentarer
Postat av: PP

Grattis till Douglas :) tänkte jag skulle följa din blogg så har du ju iallafall en läsare ;) hahaha

2011-03-24 @ 09:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0